სასწავლო პროექტი

1 პროექტის სახელწოდება: ,,საქართველოს მხარეები-გურია’’
2 პროექტის მთავარი იდეა-მოსწავლეებს გავუძლიეროთ საკუთარი მხარის წარსულის და თანამედროვეობის სიყვარული.                                                                                                                3 პროექტის აქტუალობა-პროექტი აქტუალურია იმით, რომ იგი მოსწავლეებს უვითარებს საკუთარი მხარის შეცნობის უნარს.                                                                                          4პროექტის მიზანი-საქართველოს ერთ-ერთი კუთხის- გურიის, როგორც გეოგრაფიული მხარის და ისტორიული პროვინციის გაცნობა. ასევე მისი მიზანია მოსწავლეები გაეცნონ საკუთარი მხარის ისტორიულ წარსულს, ეთნოგრაფიას, თანამედროვეობას.                                                                                          

5მოსწავლეთა ასაკი-14 წელი(9კლ)                                  
6ვადები(ხანგრძლივობა)-2 კვირა.
7მოსალოდნელი შედეგები-მოსწავლეები შეიძენენ ინფორმაციის მოძიების, ანალიზის, ინტერპრეტაციის მიზეზ -შედეგობრივი  კავშირების დადგენის,დაკვირვების დადგენის ,დაკვირვების, საკუთარი აზრის გამოთქმის და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ -ჩვევებს. 
8პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები.-სახელმძღვანელო, ინტერნეტი, კომპიუტერი, საქართველოს ატლასი, გურიის კონტურული რუკა.,ცარცი,დაფა.
9პროექტის მსვლელობა :
1აქტივობა-მოსწავლეებს შევთავაზე რამდენიმე პროექტი .მოსწავლეებმა აირჩიეს ერთ-ერთი ,,საქართველოს მხარეები-გურია’’(ამავე დროს გავაცანი პროექტის მიზანი და ჩატარების ვადები)
2აქტივობა-მოსწავლეების დაყოფა 2 ჯგუფად.
1ჯგუფს ევალება მოიძიონ ინფორმაცია გურიის ისტორიული პროვინციის შესახებ ისტორიულ ასპექტში.
2 ჯგუფს ევალება მოიძიონ  ინფორმაცია გურიის ,როგორც გეოგრაფიული მხარის შესახებ.
3აქტივობა-ორივე ჯგუფის მიერ მოპოვებული მასალების განხილვა, მისადაგება თემასთან.
4აქტივობა-პრეზენტაცია.
5აქტივობა-გაწეული სამუშაოს შეფასება. შთაბეჭდილებების გაზიარება შესრულებულ სამუშაოსთან დაკავშირებით.
10საგნებთან,ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ მოსწავლე აანალიზებ რუკებს, გრაფიკებს,ინტერნეტის საშუალებით წარმოდგენილ გეოგრაფიულ ინფორმაციას.
ფოტოების საშუალებით აანალიზებს მოცემული მხარის პეიზაჟებს(ხელოვნება)
შედეგები თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე  
აგროვებს ინფორმაციას, ლანდაფშაფტის ფარგლებში აკავშირებს ბუნებრივ ფაქტორებს, მოსახლეობას და მეურნეობას. (საზოგედობრივი მეცნიერება.)
ასევე შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე მსჯელობს   გურიის  მხარეში  არსებულ ისტორიულ ღირშესანიშნაობებზე, გავრცელებულ ტრადიციებზე, უკავშირებს მათ გარემოს  თავისებურებებს.
11 პროექტის ხელმძღვანელი-ც.არჩვაძე.
12ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა archvadzecira@gmail.com





No comments:

Post a Comment