შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
დაბალი         1-2
საშუალოზე დაბალი         2-3
საშუალო            5-6              
საშუალოზე მაღალი          7-8
მაღალი          9-10
დავალების მოთხოვნასთან შესაბამისობა
ვერ მოაგროვა შესაბამისი ინფორმაცია, ვერ გამოიკვლია საკითხი
მოიპოვა მცირე ინფორმაცია ზედაპირულად  გამოიკვლია საკითხი
მოიპოვა ინფორმაცია ,მაგრამ  საკითხი არასრულყოფილადაა გამოკვლეული
მოიპოვა ვრცელი    ინფორმაცია, კარგად  გამოიკვლია საკითხი
მოიპოვა ამომწურავი და  სანდო ინფორმაცია ,სათანადოდ გამოიკვლია საკითხი
წყაროებიდან გამომდინარე კითხვებზე პასუხები
კითხვებზე პასუხი ბუნდოვანია
კითხვებზე ვერ გასცა სწორი პასუხი ,ლექსიკური მარაგი მწირია
კითხვებზე გასცა ზედაპირული პასუხი ,საკითხი არ არის კარგად გააზრებული
კითხვებს კარგად გასცა პასუხი ფაქტებზე და არგუმენტებზე დაყრდნობით
კითხვებზე ამომწურავი პასუხი გასცა ,ჩანს ანალიტიკური მსჯელობის უნარი
ჯგუფებში მუშაობა
ცუდად ორგანიზებული ჯგუფი ,ვერ გაინაწილეს სამუშაო
ორგანიზებული ჯგუფი ,სამუშაო გაანაწილეს მაგრამ  ვერ გასცეს სწორი პასუხი. დავალებები შესრულდა დადგენილ ვადებში
ორგანიზებული ჯგუფი. დავალებები ნაწილობრივ შეასრულეს დადგენილ ვადებში
კარგად ორგანიზებული ჯგუფი, დავალება თანაბრად გაინაწილეს ,პრეზენტაცია შეუძლია მთელ ჯგუფს, დავალებები შესრულდა დადგენილ ვადებში.
საუკეთესოდ ორგანიზებული ჯგუფი .აზრი მკაფიოდ და თანმიმდევრულად არის გადმოცემული ,პრეზენტაცია შეუძლია ჯგუფის ყველა წევრს ,დავალება შესრულდა დადგენილ ვადებში.
მთლიანი შთაბეჭდილება
მიზანი არ არის მიღწეული
მიზანი მინიმალურად არის მიღწეული, გათვალისწინებულია ზოგიერთი მოთხოვნა
მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია
მიღწეულია გარკვეული მიზანი, მოთხოვნა ზოგადად გათვალისწინებულია.
ყველა მიზანი სრულად არისმიღწეული.

No comments:

Post a Comment