კრიტერიუმები
|
დაბალი 1-2
|
საშუალოზე დაბალი
2-3
|
საშუალო 5-6
|
საშუალოზე მაღალი
7-8
|
მაღალი 9-10
|
დავალების მოთხოვნასთან შესაბამისობა
|
ვერ მოაგროვა შესაბამისი ინფორმაცია, ვერ გამოიკვლია
საკითხი
|
მოიპოვა მცირე ინფორმაცია ზედაპირულად გამოიკვლია საკითხი
|
მოიპოვა ინფორმაცია ,მაგრამ საკითხი
არასრულყოფილადაა გამოკვლეული
|
მოიპოვა ვრცელი ინფორმაცია, კარგად გამოიკვლია საკითხი
|
მოიპოვა ამომწურავი და სანდო
ინფორმაცია ,სათანადოდ
გამოიკვლია საკითხი
|
წყაროებიდან გამომდინარე კითხვებზე პასუხები
|
კითხვებზე პასუხი ბუნდოვანია
|
კითხვებზე ვერ გასცა სწორი პასუხი ,ლექსიკური მარაგი
მწირია
|
კითხვებზე გასცა ზედაპირული პასუხი ,საკითხი არ არის
კარგად გააზრებული
|
კითხვებს კარგად გასცა პასუხი ფაქტებზე და არგუმენტებზე დაყრდნობით
|
კითხვებზე ამომწურავი პასუხი გასცა ,ჩანს
ანალიტიკური მსჯელობის
უნარი
|
ჯგუფებში მუშაობა
|
ცუდად ორგანიზებული ჯგუფი ,ვერ გაინაწილეს
სამუშაო
|
ორგანიზებული ჯგუფი ,სამუშაო გაანაწილეს მაგრამ ვერ გასცეს სწორი პასუხი. დავალებები
შესრულდა დადგენილ ვადებში
|
ორგანიზებული ჯგუფი. დავალებები ნაწილობრივ შეასრულეს დადგენილ ვადებში
|
კარგად ორგანიზებული ჯგუფი, დავალება თანაბრად
გაინაწილეს ,პრეზენტაცია
შეუძლია მთელ ჯგუფს,
დავალებები შესრულდა დადგენილ ვადებში.
|
საუკეთესოდ ორგანიზებული ჯგუფი .აზრი მკაფიოდ
და თანმიმდევრულად არის გადმოცემული ,პრეზენტაცია
შეუძლია ჯგუფის ყველა წევრს ,დავალება შესრულდა დადგენილ ვადებში.
|
მთლიანი შთაბეჭდილება
|
მიზანი არ არის მიღწეული
|
მიზანი მინიმალურად არის მიღწეული, გათვალისწინებულია ზოგიერთი მოთხოვნა
|
მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია
|
მიღწეულია გარკვეული მიზანი, მოთხოვნა ზოგადად
გათვალისწინებულია.
|
ყველა მიზანი სრულად არისმიღწეული.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment